google.com, pub-2557206291112451, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Släktforskning för noviser: Min kurs i ny gestalt

En blogg om släktforskning som är helt oberoende från de stora kommersiella sajterna och är rankad som en av de bättre av flera bedömare. Om du är nybörjare som släktforskare eller funderar på att börja släktforska kanske du kan ha nytta av mina vedermödor och glädjeämnen. Jag kommer att ta upp sådant som jag tycker har varit svårt som nybörjare i släktforskning. Jag kommer också att tipsa om program och websidor jag har haft nytta av, men också berätta om min egen släktforskning.

fredag 4 februari 2011

Min kurs i ny gestalt

Min släktforskarkurs har fått ett nytt och vackrare utseende. MinKurs som hittills skött kurserna har moderniserat sig och använder nu en ny plattform som heter Coursio. Än så länge är det bara kursen Släktforskning för noviser som ligger på den plattformen, men så småningom kommer också Släktforska gratis att läggas in där.

Om du vill köpa kurserna så är det bara att gå till den gamla adressen så blir du dirigerad vidare till Coursio där du kan köpa Släktforskning för noviser. Släktforska gratis får du ju som bonus om du köper min nybörjarkurs. Några dagar efter du köpt nybörjarkursen så får du ett mail från mig med påloggning för gratiskursen.

Så här gör du således:
Klicka här om du vill köpa någon av kurserna. Välj sedan vilken kurs du vill köpa.
Om du vill köpa Släktforskning för noviser så klickar du på länken till Coursio. Den kostar 245 kronor inkl gratiskursen.
Om du vill köpa Släktforska gratis enbart så klickar du på den länken i menyn. Den kostar 100 kronor.

Det är lite bökigt att du måste ha olika inloggning för Släktforska gratis och Släktforskning för noviser, men det kan jag inte påverka just nu.

Oktober 2013: Kursen Släktforskning för noviser är numera gratis och kan följas på http://slaktforskning.blogspot.fr/2013/09/gratis-nyborjarkurs-i-slaktforskning.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...