google.com, pub-2557206291112451, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Släktforskning för noviser: Årets julklapp kan vara både billig, intellektuell och spännande

En blogg om släktforskning som är helt oberoende från de stora kommersiella sajterna och är rankad som en av de bättre av flera bedömare. Om du är nybörjare som släktforskare eller funderar på att börja släktforska kanske du kan ha nytta av mina vedermödor och glädjeämnen. Jag kommer att ta upp sådant som jag tycker har varit svårt som nybörjare i släktforskning. Jag kommer också att tipsa om program och websidor jag har haft nytta av, men också berätta om min egen släktforskning.

torsdag 9 december 2010

Årets julklapp kan vara både billig, intellektuell och spännande

Det lackar mot Jul. Visst är det svårt att hitta på bra julkappar till dom som har det mesta och inte vill ha/behöver någon i-Pad. Det skall gärna vara lagom dyrt, men ändå uppskattat. Det skall vara något som man vet är populärt, men samtidigt visar din goda smak. Det får gärna vara lite originellt, men ändå inte så knepigt att det hamnar i någon låda någonstans. Om det är lite nyttigt så gör det inget, men samtidigt vill man ju inte vara alltför präktig.

Det har ju blivit ganska populärt att släktforska, men det är inte så där helt enkelt att komma igång och att veta hur man gör. Lite gratis vägledning kan du få genom att titta på mina videosnuttar som ger grunderna. Du kan också få lite ytterligare rådgivning genom att studera den här bloggen. Om du tycker det låter spännande eller vet någon som du tror skulle gilla att släktforska så har jag också ett julerbjudande.

Ända fram till nyår har jag julpris på mina släktforskarkurser. Om du köper kursen Släktforskning för noviser till julpriset 195 kronor så kommer du att få kursen Släktforska gratis utan extra kostnad. Normalpris är 245 kronor för Släktforskning för noviser och 100 kronor för Släktforska gratis. Det är nästan halva priset, men vad gör man inte för att dela med sig av sin spännande hobby och få ännu fler släktforskarvänner på den här bloggen.

Du kan beställa den till dig själv eller till någon annan. Se bara till att kursen blir registrerad på mottagarens e-mailadress så att personen kan logga in på kursen. Du kan betala med faktura eller med kort. Seniorrabatter gäller inte för det här erbjudandet.

När jag ser att du köpt kursen Släktforskning för noviser så kommer jag manuellt att lägga till kursen Släktforska gratis till kurskontot utan kostnad. Hoppas du eller den som får kurserna som gåva skall ha mycket nöje av dom. Några fritidssysselsättningar kommer ni inte att ha i framtiden om ni blir bitna av detta allt uppslukande intresse.

Jag önskar en GOD JUL och ett GOTT NYTT 2011 i släktforskningens tecken

Hälsningar
Jan Granath

2 kommentarer:

  1. Ett jättebra julklappstips Jan!
    Allt gott!

    SvaraRadera
  2. Här är jättefint Anita. Jag skäms att säga det men vi har mellan 10 och 20 grader varmt och strålande sol varje dag. Vi ser Pyrenéera i fjärran fulla av snö- det ser ut som en tavla.

    Hoppas ni har vacker snö och sol i Sverige så det är riktigt vykortslikt. Tipsa gärna andra om juklappskurserna.
    Mvh
    Jan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...