google.com, pub-2557206291112451, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Släktforskning för noviser: Nu är det bara 5 dagar kvar

En blogg om släktforskning som är helt oberoende från de stora kommersiella sajterna och är rankad som en av de bättre av flera bedömare. Om du är nybörjare som släktforskare eller funderar på att börja släktforska kanske du kan ha nytta av mina vedermödor och glädjeämnen. Jag kommer att ta upp sådant som jag tycker har varit svårt som nybörjare i släktforskning. Jag kommer också att tipsa om program och websidor jag har haft nytta av, men också berätta om min egen släktforskning.

söndag 26 december 2010

Nu är det bara 5 dagar kvar

Till Nyår alltså och då är det sista dagen att köpa nybörjarkursen i släktforskning till specialpris och få en present på köpet.

Vidare kan man konstatera att inte ens släktforskare ägnar sig åt sin hobby på Julafton. Trots det passerade den här bloggen 80 000 unika  besökare i går.

När jag trots julstämningen surfade runt i min släkttavla igår fann jag några intressanta personer i min mors antavla som jag skall titta närmare på efter nyår.

Tills dess

GOTT NYTT ÅR från ett iskallt Göteborg

2 kommentarer:

  1. God Fortsättning.
    Göteborgs historia
    www.alltidgot.com

    SvaraRadera
  2. Trevlig länk om Göteborg!!
    Gott Nytt År!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...