Vi gör en fotobok varje år som minne


En blogg om släktforskning som är helt oberoende från de stora kommersiella sajterna och är rankad som en av de bättre av flera bedömare. Om du är nybörjare som släktforskare eller funderar på att börja släktforska kanske du kan ha nytta av mina vedermödor och glädjeämnen. Jag kommer att ta upp sådant som jag tycker har varit svårt som nybörjare i släktforskning. Jag kommer också att tipsa om program och websidor jag har haft nytta av, men också berätta om min egen släktforskning.

lördag 7 november 2009

Hjälp att hitta i min Blogg

Det har blivit över 100 texter i min blogg nu och innan året är slut kommer jag nog ha haft 30 000 besökare under 2009. Hur många som kommenterat och gett mig tips, råd och uppmuntran vet jag inte, men det är för få hur många det än blir.

En del texter har passerat sitt bäst-före-datum, men andra kan fortfarande ha sin aktualitet, men är svåra att hitta. Jag har därför lagt in en sökruta till höger som söker endast i den här bloggen. Den skall underlätta för er att se om jag skrivit något om era anor, om era socknar eller om ämnen som intresserar er. Testa den gärna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers